Harap maaf ... Blog ini sedang dibangunkan semula .. akan kembal menemui anda !!!

Selamat Datang
Terima Kasih Atas Kunjungan

Selamat Hari Lahirku


Terima kasih atas ucapan, doa dan ingatan kengkawan semua.

Pertambahan usia walaupun mungkin sekadar meningkatkan angka usia, namun sebenarnya menunjukkan semakin dekat dengan akhir hayat kita. Entah mengapa sejak akhir-akhir ini, selalu teringatkan diri serta tertanya-tanya kepada diri sendiri sehingga menjadi 'takut'. Melihat dan mengurus jenazah lain dikebumikan, bagaimanakah diri ini nanti ... Apakah benar-benar yakin bahawa mati itu suatu yang pasti ? Bagaimana agaknya nasib di padang mahsyar nanti ... suatu yang pasti kita akan hadapi nanti. Malangnya segalanya akan menjadi terlalu lewat apabila setelah di 'sana', baru tahu nasib kita ... Akhirnya, sorry for not having any majlis this year ( for kengkawan di Saujana Utama - sibuk sikit ). Thanks for being part of my life ... dan terimalah lagu berikut ...

KepadaMu Kekasih Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersirat di hati
Bersama amali

KepadaMu Kekasih Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi
Tanpa harga diri

Hanya padaMu Kekasih
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

KepadaMu Kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini
Share:

0 Komen:

Pengunjung

Pengunjung 2

free counters

Total Pageviews

Blog Tazkirah