Selamat Datang
Terima Kasih Atas Kunjungan

Kendatipun sekadar catatan peribadi, mana yang baik jadikanlah pengajaran. Mana yang kurang sesuai jadikanlah sempadan. Dalam kehidupan ini, ada saat manis, saat pahit, indah, muram, genting dan gembira. Semoga Allah memberkati hidup kita.

Akhil Hayy & Waheeda - Kantoi !!!

Pada 11 Mei 2008, berlangsung program Karnival Jom Ke Surau Kali Ke-2 anjuran Surau Al-Hidayah Saujana Utama. Aku sebagai Pengerusi Surau serta Pengarah Program, kira sibuk sangat pada hari berkenaan serta beberapa hari membuat persiapan sebelum itu. Detail program boleh diikuti di laman web http://alhidayah.saujanautama.net/ atau http://www.saujanautama.net/. Untuk kali ke-4, Ustaz Akhil Hayy hadir lagi bagi mengisi slot ceramah kemuncak pada malamnya. Penampilan beliau nampak berlainan berbanding sebelum ini sering dengan jubah putihnya. Kehadiran beliau berjaya menarik ramai ke surau pada malam tersebut yang ku kira dianggarkan 1,000 orang termasuk kanak-kanak. Rakaman ceramah juga boleh diikuti di http://alhidayah.saujanautama.net/KKAkhil81.mp3.

Selepas ceramah, dalam sesi menjamu di rumah sorang teman ( Terima kasih Kudin ), sempat aku bertanyakan hal hubungan beliau dengan Waheda yang sering digossipkan dalam internet dan media massa. Ustaz bertanyakan pandanganku berhubung dengan penafian Waheda dalam Berita Harian bebaru ni. Aku tak ingat apa jawapanku, tetapi dalam beberapa hint yang beliau berikan ( seperti tsunami keluarga & ada dua rumah ), seperti benarlah mereka ada hubungan tersangat rapat seperti suami isteri. Tetapi demi menjaga ‘suasana’, maka mereka masih berahsia. Sempat aku ambil nombor kereta yang beliau bawa malam tu dan bila aku buat semakan, ternyata kereta tersebut di daftarkan atas nama Waheda !!! So …… ?



Share:

12 Komen:

inah said...

betul ke ayh chik???..

jhm1663 said...

betolah kot ... tengoklah nanti ..

Anonymous said...

erm kl die masih berahsia, tp anta da tulis kat sini...ape pule pandangan orang nnti eh...tp apepun perkahwinan tak elok dirahsiakan, cume mungkin menunggu keadaan

Anonymous said...

vios atau murano? kalau vios WLW 5082 memang lah waheeda

hassan1663 said...

bukan murano, tapi vios ... tapi bukan no plet yang itu ...

halia said...

inalillah..kebahagian yang dibina hampir roboh hanya kerana perempuan bernama Waheeda...Sanggupkah anda melihat anak2 yang 6org itu tiada kasihsayang seorg ayah?
Isterinya pun dah menfailkan cerai..sedih aku melihatnya...

halia said...

Ya Allah Kau berikanlah petunjuk kepada mereka semua dalam mengharungi hidup akhir zaman ini..Jauhkanlah dunia artis..kerana dunia artis penuh dgn maksiat..kalau takdpt byk keburukannya, secalit pun akan dpt jugak...

Anonymous said...

dahysat jgk pengerusi surau mcm isnpektor..hehehe
btw..this thing gave us informations..

Anonymous said...

Ana tak rasa perlu untuk seorang "pengerusi surau" participate dalam gosip begini. Tidak menguntungkan pun. Kita tunggu besok 2/6 apa faktanya di Mahkamah Syariah Ipoh

Anonymous said...

sy rase tdk perlu smpai begini skali ingin mengambil tahu hal orglain..kita tdk layak menghukum..tp kita perlu menegur..masalah rumah tangga tdk perlu di bawa keluar..islam ini indah..ad unit kaunseling utk mnjd org tgh..akhr sekali Allah yg akn menentukan..kite hanya mampu merancang..Alhamdulillah mereka telah di ijabkabulkan harini...semoga berbahagia insyaallah

Anonymous said...

nak tgk sejauh mana kekalnya mereka berdua. Membina kebahagiaan dari kehancuran orang lain, Waheeda pasti anda tidak tenang tidur malam mengenangkan esok2 orang lain pula yang berperangai macam awak menggoda akhil.GEDIKKK

Anonymous said...

semoga waheda akan rasa ape yang bekas isteri akhil hayy rase..
benci perampas..
tak sedar diri..

Blog Tazkirah

Penafian

Pengunjung boleh menggunakan maklumat dan gambar dalam blog ini untuk sebarang tujuan kebaikan. Digalakkan agar dinyatakan kredit kepada blog ini. Namun, atas sebarang kehilangan, kerosakan, kesusahan atau gangguan yang timbul kerana menggunakan maklumat dalam blog ini adalah tanggungjawab masing-masing.

Harian Metro

The Star Online

Pengunjung

Pengunjung 2

free counters

Total Pageviews

kata2