Selamat Datang
Terima Kasih Atas Kunjungan

Kendatipun sekadar catatan peribadi, mana yang baik jadikan pengajaran. Mana yang kurang sesuai jadikanlah sempadan. Dalam kehidupan ini, ada saat manis, pahit, indah, muram, genting & gembira. Semoga Allah memberkati hidup kita.

Jika Masa Lalu Bisa Diputar Kembali ..

10 Februari 2019 : Singgah sekadar nak ambil gambar.

Menjamu Mata Di Bukit Keluang

3 Februari 2019 : Photobooth baru sebagai tarikan pengunjung ke Bukit Keluang, Besut.

Singgah di Pasat Siti Khadijah, Kota Bharu

4 Februari 2017 : Kenangan Singgah di Pasar Siti Khadijah, Kota Bharu.

Masjid Selat Melaka

Destinasi wajib kunjungi jika ke Melaka sambil rehat dan solat ..

Ronda-ronda Dataran Putra, Putrajaya

Sekali-sekala ambil angin malam.

Kenangan 17 Disember

Last Sunday, 17 Disember pergi jemputan kenduri kahwin anak kepada school-mate masa di SM Sains Johor, Kluang iaitu Syed Zakaria di Restoran Seri Melayu, KL. Alhamdulillah, selain meraikan hari bersejarah rakanku, dapat jumpa kawan-kawan lama sekolah. Apa taknya, mungkin ini rakan sebayaku ex-Sains Johor yang pertama dapat menantu. Pengantin masih muda dan nampak kebudak-budakan, kekira 22 tahun dan masih belajar. Yang lelaki di New Zealand tahun akhir dan yang pompuan di UIAM.
Yang menariknya, khabarnya dah bercinta sejak sekolah tadika lagi. Fuyoo... Agaknya tak mahu berpisah lagi, so kahwin cepat-cepat walaupun belum abis ngaji. Ikut jejak langkah abahnya juga yang kahwin masa belajar di USA dulu. So, takde alasan yang ayahnya nak tolak permintaan anaknya yang nak kahwin cepat agaknya. Sekarang payah nak cari bebudak yang kahwin masa belajar di universiti lagi. Masa ini juga dapat ketemu semula classmate isteriku masa di Matriks UKM Sains Melaka, 1981-82, kini jadi doktor perubatan iaitu Dr Syarifah Zubaidah, yang juga kakak kepada rakanku Syed Zakaria.
Share:

Pengunjung

Pengunjung 2

free counters

Total Pageviews

Blog Tazkirah