Harap maaf ... Blog ini sedang dibangunkan semula .. akan kembal menemui anda !!!

Selamat Datang
Terima Kasih Atas Kunjungan

Pesta Buku Selangor 2015

Pesta Buku Selangor 2015 telah berlangsung dari 29 Januari hingga 8 Februari 2015 di Pusat Konvensyen Shah Alam dengan Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor menjadi penaja utamanya. Sebenarnya aku selalu termiss event ini, apakah sebab agak jauh tetapi kebetulan ada hal lain atau di luar kawasan. Kali ini aku singgah lantaran kebetulan ada jemputan kawin di bangunan berdekatan.

Namun mungkin buat pertama kalinya aku just jalan-jalan,, tengok-tengok tanpa membeli apa-apa lantaran tak terjumpa apa-apa judul buku yang aku berminat untuk memilikinya. Ha .. ha ...

Sekadar aku kongsikan beberapa gambar suasana pesta tersebut kerana aku tahu akan menyusul beberapa pesta buku di Putrajaya dalam bulan ini dan bulan depan.

Kanak-kanak menguji permaianan minda yang dipamerkan di salah sebuah booth pameran.

Agak menarik juga peribahasa di atas, walaupun agak kasar bunyinya. Membaca Jambatan Ilmu, Tidak Membaca Jambatan Bangang .... huh !

Kehadiran pengunjung ku kira boleh tahan juga, tetapi dewan pameran tidaklah begitu besar. Cuma satu kawasan sahaja. Tak tahylah kalau ada di kawasan atau tingkat lain.

Ini yang menarik minat ku walaupun apabila aku bandingkan dengan nasakah yang aku pernah beli di Bandung tahun lepas, ianya lebih mahal walaupun setelah 50% diskaun. Namun ianya ku kira pembelian yang berbaloi.


Share:

0 Komen:

Pengunjung

Pengunjung 2

free counters

Total Pageviews

Blog Tazkirah