Selamat Datang
Terima Kasih Atas Kunjungan

Kendatipun sekadar catatan peribadi, mana yang baik jadikanlah pengajaran. Mana yang kurang sesuai jadikanlah sempadan. Dalam kehidupan ini, ada saat manis, saat pahit, indah, muram, genting dan gembira. Semoga Allah memberkati hidup kita.

Raya-Raya Di Saujana Utama

Nampaknya tiap weekend bulan Syawal ini banyak jemputan dan program ziarah. Tak adalah buat rumah terbuka, cuma anak-anak murid orang rumah ramai yang datang beraya rumah cikgunya. Tapi yang bestnya pada 12 Oktober lalu, Setiausaha MB Kelantan ke rumah selepas beri Kuliah Maghrib di Surau Al-Hidayah. Banyak kisah tentang peranannya, keperluan membukukan hasil fikiran MB Kelantan semasa dia masih ada, serta isu semasa.



Tapi aku missed gathering kengkawan sebatch SPM80 SM Sains Johor yang diadakan di rumah Syed Zakaria, Ampang pada 18 Oktober. Ini gara-gara open house traffic jam. Sampai aje semua dah takde, so sembang dengan tuan rumah sambil makan juadah saki baki yang kengkawan bawa. Malamnya sempat ke Jamuan Raya Surau An-Nur dan rumah Sulaiman. Keesokannya iaitu pada 19 Oktober, ramai lagi kengkawan orang rumah datang. Tapi petang tu aku ada meeting AJK KIDaS dan sebelum tu sempat ke rumah Abahkool serta Izmin. Orang rumah kata ramai anak murid yangbaru habis PMR nak datang, tapi cuma 4 orang. Hampeh !!!
Share:

0 Komen:

Blog Tazkirah

Penafian

Pengunjung boleh menggunakan maklumat dan gambar dalam blog ini untuk sebarang tujuan kebaikan. Digalakkan agar dinyatakan kredit kepada blog ini. Namun, atas sebarang kehilangan, kerosakan, kesusahan atau gangguan yang timbul kerana menggunakan maklumat dalam blog ini adalah tanggungjawab masing-masing.

Harian Metro

The Star Online

Pengunjung

Pengunjung 2

free counters

Total Pageviews

kata2