Selamat Datang
Terima Kasih Atas Kunjungan

Kendatipun sekadar catatan peribadi, mana yang baik jadikanlah pengajaran. Mana yang kurang sesuai jadikanlah sempadan. Dalam kehidupan ini, ada saat manis, saat pahit, indah, muram, genting dan gembira. Semoga Allah memberkati hidup kita.

Ah Lega ... Lepas First Test.

Alhamdulullah, lega ... dah lepas satu hal. Walaupun kuliah masih banyaak lagi, namun entah kenapa exam nya dilakukan awal. Agaknya nak beri peluang kepada yang gagal untuk mengulangi. Pada mulanya aku risau juga sebab terlalu banyak doa yang nak kena hafal. Rupanya yang ditest cuma yang kira basic aje atau dipangil 10 Asas Pertama. So lepas ini, kalau nak mendalami dan terus jadi pengamal, kenalah hafal banyak doa. Sebelum kuliah sekarang pun dah mula abaca Asas 10 Kedua.

Lepas test tanya penguji, OK ke Ustaz ? Ustaz Zul yang menguji aku tu sebenarnya yangjuga mengajar kelas tajwid. Aku terpilih untuk wajib hadir kelas itu. Mula-mula ada juga hadir, tetapi lepas tu stop. Sudahlah jauh, di tempat sendiri dan di pejabat tempat kerjakua pun ada juga. Ustaz Zul kata, Ok. Semoga aku lulus hendaknya. Insya'allah.
Share:

1 Komen:

abdillah said...

Assalamualaikum,
Minta ustaz tolong semak & perbetul bacaan Al-fatihah anta. Bacaan yang hujung - dholliin, bukan duuullin. Semoga Allah merahmati anta. Wassalam.

Blog Tazkirah

Penafian

Pengunjung boleh menggunakan maklumat dan gambar dalam blog ini untuk sebarang tujuan kebaikan. Digalakkan agar dinyatakan kredit kepada blog ini. Namun, atas sebarang kehilangan, kerosakan, kesusahan atau gangguan yang timbul kerana menggunakan maklumat dalam blog ini adalah tanggungjawab masing-masing.

Harian Metro

The Star Online

Pengunjung

Pengunjung 2

free counters

Total Pageviews

kata2